. Is This The Way It´s Gonna Be? .

Äntligen hemma från jobbet, tagit en kall dusch sitter med en kall pilsner i handen och dunkar musik!
Har varit väldigt jävla arg sedan jag vaknade imorse, på vad?Vet inte men det är så mycket som snurrar i huvet och jag blir helt galen, vet inte hur jag ska få bort allt..Musik och öl hjälper för stunden men sen när man vaknar imorgon så blir det samma sak igen.Hrm får komma på nåt bra för att få bort all negativ energi som bor inuti min kropp!
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och läsa om musik och sen när det närmar sig morgon, då ska jag sova.
Godnatt!

Kvällens topp 3:
Children Of Bodom - Downfall
Dead By April - What Can I Say
DevilDriver - Pray For Villians

Kvällens Video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0