. Wicked Game .

Hell-o
Nu har jag precis slängt i mig lite käk, blev en god bönsallad idag.
En timme kvar tills jag måste gå till jobbet, idag finns verkligen ingen lust är grått,kallt och tråkigt ute och man vill ju bara ligga kvar här i sängen.

Igår var vi på lägenhetsvisning och det var en mysig liten lägenhet, och det är väldigt nära till våra jobb.
Men imorgon ska vi gå på en annan visning som inte ligger långt ifrån den andra, fast den vi ska på imorgon hoppas vi väll lite mer på eftersom den är större, och det går att fixa o trixa så det blir som vi vill ha det.

Nu ska jag göra mig klar, take care!

Dagens topp 3:
Amorphis - Sky Is Mine
Black Label Society - Stillborn
Gamma Ray - Into The Storm


Dagens Video:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0