. Vampires Will Never Hurt You .

Idag är jag ledig och det är så skönt att bara ligga i sängen, titta ut genom fönstret på regnet som faller ner.
Gosar ner sig under täcket med en kopp kaffe och bra musik, funderar på att se på film lr nån serie, lr så ska jag ge mig ut på stan men då slutar det med att man gör av med massa pengar och det vill jag nog inte.

Imorgon blir det konsert Primal fear & Brainstorm kommer hit till Oslo och spelar på John Dee klockan 20:00, ska bli riktigt grymt att se dom, gillar båda banden skarpt.
Synd bara att Jessi har fått någon form av magsjuka, hoppas hon mår bättre imorgon, nae nu måste jag göra nåt vettigt känner jag, goodbye!


Senaste inköpen:
Konsert biljetter till Primal fear & Brainstorm
Plektrum - Trivium, Slipknot & Children Of Bodom
Vantar - Children Of Bodom
Meshuggah
longsleeve

Dagens topp 3:
Satyricon - K.I.N.G
Sonic Syndicate - My Escape
Kreator - To The Afterborn


Dagens Video:


Kommentarer
Postat av: <3

Jag måååååååste blir bättre tills imorrn!!!

2009-11-02 @ 21:40:53
URL: http://nowthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0