. Sometimes She Cries .

Hell -o
Det var ett tag sen, har haft fullt upp med jobb och flytt.
I Måndags skrev vi på kontraktet till lägenheten och i Tisdags så börjades allt flyttande..
Abdul hjälpte mig att flytta och få ner lite skit i förrådet, sedan på kvällen åkte vi till ikea och inhandla lite smått & gott.
Igår var det Jessi som pilla i lägenheten för jag jobba, sen idag var jag ledig igen så då blev det att åka 2 rundor till.
Nu har vi det mesta på plats, är bara lite lådor och plock kvar i andra lägenheten.

Känns så jävla gött med en egen lya som bara vi två bor i, sen är den ju väääldigt mysig med så allt känns toppen.
Ska lägga in lite bilder imorgon tänkte jag, nu ska vi lägga oss i sängen och se på tv sen sova, jobbar tidigt båda två.

Kvällens topp 3:
Warrant - Big Talk
Warlock - All We Are
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle


Kvällens Video:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0