. Night After Night .

Japp då sitter man här mitt i natten och är inte trött för fem öre..
Har precis kollat på ett avsnitt av True Blood som vi börjat följa, väldigt bra serie tycker jag.

Igår var vi på konsert som jag skrev i mitt tidigare inlägg, fruktansvärt bra spelning av både Brainstorm & Primal Fear.
Tycker dock att det är jävligt synd att det inte dök upp mer än 50 pers, måste vara tråkigt för banden.
Men dom körde på för fullt och det var riktigt bra drag på dom, under Primal Fear´s spelning så gick bandet ner bland publiken och spela & sjöng, var en sjukt härlig känsla att vara nära när dom spela.
Det här var absolut en av dom bättre spelningarna jag har sett, och båda banden klättrar många steg på min lista, kommer lätt att se dom både banden igen, RIKTIGT BRA!!!!
Det var Jessi´s första konsert med, hon var lite orolig för att hon inte skulle tycka om det eftersom hon inte är besatt av sån musik som jag är, men tro mig she fucking loved it haha, kul att man kan gå på konserter med henne nu;)

Idag har jag haft ett skönt lugn i kroppen bara tänkt på konserten och bara längtar tills man går på nästa.
Nu blir det sängen, så man hinner vara vaken lite innan jobbet imorgon.

Stay metal people!

Bästa Låtarna Igår:

Brainstorm - Falling Down Spiral
Brainstorm - Fire Walk With Me
Brainstorm - Redemption In Your Eyes


Primal Fear - Under The Radar
Primal Fear - Soar
Primal Fear - Hands Of Time

Kommentarer
Postat av: <3

Lilla gubben sitt inte uppe sådär sent jämt! vaknade när du "tassade" in..pussad

2009-11-05 @ 16:01:03
URL: http://nowthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0