. The Audience Is Listening .

Hell -o

Idag är jag ledig igen och jag njuter av att bara vara inne och lyssna på musik, dricka en kopp kaffe och titta ut på höstmörkret.
Inatt eller imorse kanske jag ska säga, somnade jag vid 06:30 lite lagom sent/tidigt, hjärnan går på högvarv och jag kan inte sova när jag vill sova.

Har blivit erbjuden ett jobb i köket på Ikea av min gamla chef, och det är ju kul att han tycker om mig, men jag säger inte upp mig på Friday´s, utan det blir 4 dagar på Friday´s och 2 dagar på Ikea.
Var på intervju där i Tisdag´s och det gick bra, fick kolla runt lite och sådär.
Jag har inte tackat ja ännu men jag måste höra av mig väldigt snart, alla tycker att jag ska tacka ja, även jag har varit säker på att jag ska ta jobbet, men varför känns det inte rätt?Magkänslan säger nej, känns jobbigt just nu.

Idag är dagen då jag ska fatta ett beslut, hrm good luck 2 me.

I Onsdag´s var vi på konsert, det var Mustasch som kom till John Dee jävligt bra var dom, förband var Aggressive Chill..Kul med konserter mer kommer det bli, känns så jävla nice och bo centralt så man kan ta sig till alla ställen utan problem.

Nu ska jag ut och ta lite luft, hade!



Biljett: 225 kr
T-Shirt: 250 kr
Öl: Summa okänd
Man har ju faktiskt råd med en konsert iveckan om man inte dricker öl;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0