. Pocketful Of Dreams .

Hell -o

Länge sedan jag orkade skriva nåt, har inte haft fullt upp utan bara varit allmänt lat och seg.
So what´s new?Hrm har bokat biljetter till Billy Talent som kommer hit till Oslo i Februari, ska bli jävligt kul att se dom, är ett band som jag tycker grymt mycket om.Och den nya skivan är sååå feeet!

Har även varit hos House Of Pain och på Fredag är det dags att börja med min halva sleeve som ska vara på höger underarm, blev chockad över priset till en början.Men efter att ha suttit och läst på internet i nåra timmar så är priset rimligt så det kommer bli fett det här.Imorgon får jag lön så då ska jag gå till dom och göra upp en liten betalningsplan.

Over and out

Dagens topp 3:
Cage - Planet Crusher
Dimmu Borgir - Burn In Hell
Edguy - How Many Miles


Dagens video:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0